طراحی وب سایت فیلیمو
نوشته شده توسط : hamed

تارنما فیلیمو برای مثال مغازه های اینترنتی میباشد که به فروش تولیدها سئو در مشهد صوتی و تصویری میپردازد و یوزرها و مخاطبان در تارنما می‌توانند فیلم ها و سریال های فرنگی و اهل ایران را به آسانی دانلود نمایند. یوزرها و مخاطبان میتوانند به راحتی فیلم ها و سریال های آیتم عشق خویش را از روش وبسایت فیلیمو روی رایانه فردی خویش یا این که موبایل و تبلت خویش داشته باشند و از دیدن آن ها لذت ببرند. در تارنما فیلیمو همگی ضوابط مرتبط با تکثیر و اسکن رایت رعایت گردیده و یوزرها و مخاطبان میتوانند با خیال و خاطر ریلکس از فیلم ها و سریالهای گزینه عشق و علاقه خویش را تماشا نمایند. وبسایت فیلیمو دارنده تایید صلاحیت گواهی از طرف وزارت فرهنگ وتمدن و ارشادوراهنمایی اسلامی میباشد.
مرتبه الکسا سایت فیلیمو در عالم 2345 واحد میباشد که ارتقاء 389 واحدی نیز داشته میباشد و این درجه در کشور ایران 48 واحد میباشد. نرخ پریدن وبسایت فیلیمو 24 درصد میباشد که ارتقا 1 درصدی نیز داشته میباشد. معدل تعداد مخاطبان وکاربرانی از وبسایت فیلیمو بازدید کرده اند 50/6 درصد میباشد که ارتقاء 50/0 درصدی نیز داشته میباشد. معدل بازه هنگامی که مخاطبان و یوزرها درین سایت سپری می نمایند 5 دقیقه میباشد که ارتقاء 12 درصدی نیز داشته میباشد. طبق آمار و ارقام تارنما الکسا ترافیک ورودی به سایت فیلیمو 70/11 درصد میباشد که کاهش 4 درصدی نیز داشته میباشد که باتوجه به زیاد شدن تعداد شبکه های ارتباطی مخاطبان و یوزرها کمتری از این وبسایت استعمال می نمایند.


محاسبه ساخت سایت فیلیمو

در ساخت وب سایت

فیلیمو از دو منو منقطع مستعمل میباشد که درمنوی اولیه مواقعی مانند برنامه کودک، فیلم اهل ایران، سریال ها، ژانر ها و تیم بندی، پنج فیلم برتر و فریم کاوش وجود دارااست که یوزرها و مخاطبان با به کارگیری از این منو میتوانند ریلکس خیس از بخش های متفاوت وبسایت به کار گیری نمایند و از فیلم ها و سریالهای جانور در تارنما لذت ببرند. در منوی دوم مواقعی مانند ژانر ها و گروه بندی، مرز و بوم، کهن، تازه و جدید های فیلیمو وجود داراست که یوزرها و مخاطبان با به کارگیری از این منو می‌توانند به راحتی سبک فیلم یا این که سریال آیتم عشق و علاقه خویش را تعیین نمایند و آن را داخل وبسایت بیابند.
در طراحی وب فیلیمو از تصاویر زیبایی مصرف شده که از وسعت و کیفیت بسیار قابل قبولی برخوردارند.
در ساخت وب سایت فیلیمو از رنگ های بسیار خوشگل و جذابی مستعمل میباشد. در طراحی وب فیلیمو از اسلایدر بسیار خوشگل و جذابی مصرف شده میباشد.
در ساخت سایت فیلیمو از طرح بندی کانال ای مصرف شده میباشد که ظواهر قشنگ و منظمی به آن داده میباشد.
فونت مصرف شده در طراحی وب و سایز آن بسیار مطلوب میباشد و کلمه ها از وضوح قابل قبولی برخوردارند.
پباده سازی لوگوی وبسایت فیلیمو بسیار خلاقانه و هوشمندانه میباشد و از رنگ های بسیار قشنگ و جذابی در آن مصرف شده میباشد به گونه ای که علامت دهنده زمینه سایت که فیلم و سریال میباشد میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: